Foarfeca cu mecanism cu parghii HS-G
scuteste in mod insemnat de efort, gratie mecanismului si stratului neaderent WOLF
cutite cu muchii polizate, foarte taioase
pretensionare automata a cutitelor
Nu ai niciun produs în coș.
Foarfeca cu mecanism cu parghii HS-G
scuteste in mod insemnat de efort, gratie mecanismului si stratului neaderent WOLF
cutite cu muchii polizate, foarte taioase
pretensionare automata a cutitelor
GENERATOR
Tip: Sincron, monofazat, fara perii
Putere maxima: 4,2 kVA
Factor de putere: 1
MOTOR: BRIGGS & STRATTON
Tip: OHV, un cilindru, 4 timpi, racire cu aer
Model: SERIES 1450
Capacitate cilindrica: 305 cm 3
Putere maxima: 10 CP
Combustibil: benzina fara plumb
Capacitate rezervor: 3,0 l
Pornire: Demaror mecanic
GRUP GENERATOR:
Tensiune: 230 V
Frecventa: 50 Hz
Putere maxima: 4,2 kVA
Turatie: 3000 rpm
Dimensiuni de gabarit: 750x540x550 mm(L x l x h)
Masa: 57 kg
Dotari standard: Doua prize monofazate 16 A
Protectie termicaContor ore de functionare
Senzor lipsa ulei
Dotari optionale: Sistem de roti si manere
GENERATOR
Tip: Sincron, monofazat, fara perii
Putere maxim: 4,2 kVA
Factor de putere: 1
MOTOR HONDA
Tip: OHV, un cilindru, 4 timpi, racire cu aer
Model: GX 270
Capacitate cilindrica: 270 cm 3
Putere maximă: 9,0 HP
Combustibil: Benzina fara plumb
Capacitate rezervor: 5,3 l
Masa: 25,0 kg
Pornire: Electrica
Consum: 313 g/kWh
GRUP GENERATOR
Tensiune: 230 V
Frecventa: 50 Hz
Putere maxima: 4,2 kVA
Turatie: 3.000 rpm
Dimensiuni de gabarit: 720x540x520 mm(L x l x h)
Masa: 69 kg
Dotari standard: Doua prize monofazate schuko 16 A
Protectie termica
Protecţie lipsă ulei
Contor ore functionare
Starter electric
Acumulator
Dotari optionale: Sistem de roti si manare
Alternator tip AVR
Panou de automatizare
GENERATOR
Tip: Sincron, monofazat, fara perii
Putere maxima: 12,0 kVA
Factor de putere: 1
MOTOR HONDA
Tip: Doi cilindri, 4 timpi, răcire cu aer, OHV
Model: GX 630 Euro2, New V-Twin
Diametru x cursă piston: 78 x 72 mm
Capacitate cilindrică: 688 cm3
Raport de compresie: 9,3:1
Putere maximă: 24,6 HP
Sistem de aprindere: Digital, cu avans variabil
Cameră de combustie: Semisferică
Carburator: Dublu, electrovalvă
Filtru de aer: Dual
Combustibil: Benzină fără plumb
Pornire: Electrică
Consum: 313 g/kWh
There are no reviews yet.